خدمات رایگان هیوندای برای جذب مشتریان آمریکایی

هنگام خرید خودرو مشتریان فاکتورهای گوناگونی را در نظر می گیرند. طراحی ظاهری، قدرت موتور، تکنولوژی های به کار رفته و راحتی برخی از این فاکتورها به شمار می روند. اما در این بین کسانی هم هستند که توجه ویژه ای به مباحثی چون خدمات پس از فروش و هزینه نگهداری داشته و هنگام خرید یک اتومبیل نو آنها را جزو اولویت های اصلی در نظر می گیرند. هیوندای سال هاست که برای این دست از مشتریان برنامه های حمایتی خاصی را در نظر می گیرد.

برای افراد زیادی خدمات و احترامی که شرکت ها از لحظه خرید محصول ارایه می کنند، اهمیت بسیار بالایی دارد. در بین خودروسازان، هیوندای یکی از برندهایی است که به خاطر ارایه وارانتی های عالی در بازارهای مختلف از جمله ایالات متحده شهرت پیدا کرده است.

هیوندای 2020

این کمپانی کره ای برای پیشرانه محصولات خود ۱۰ سال یا ۱۶۰ هزار کیلومتر وارانتی ارایه می کند. علاوه بر این خریداران هر کدام از مدل های صفر کیلومتر هیوندای از ۵ سال یا ۹۶ هزار کیلومتر وارانتی محدود و ۷ سال وارانتی پوسیدگی بهره مند می شوند.

اما با وجود برتری کره ای ها در بحث وارانتی، هیوندای تصمیم گرفته از اول فوریه ۲۰۲۰ (دوازدهم بهمن) برای خریداران خودروهای جدید خود سرویسی ویژه ارایه کند. این سرویس نگهداری تکمیلی (Complimentary Maintenance) نامگذاری شده و ۳ سال یا ۳۶ هزار مایل (۵۷٫۹ هزار کیلومتر) اعتبار دارد.

هیوندای

نگهداری تکمیلی در واقع بخشی از برنامه اطمینان دهی هیوندای (Hyundai’s Assurance Program) محسوب شده و مواردی مثل تعویض روغن، فیلتر روغن و عوض کردن جایگاه چرخ ها را در بر می گیرد. تمامی سرویس های یاد شده کاملا رایگان بوده و هیچ هزینه ای برای مالکین ندارند.

hyundai_owning_service_technicianهیوندای

بد نیست اشاره کنیم برنامه اطمینان دهی هیوندای دارای چند بخش مختلف است. این برنامه و بخش های گوناگون آن با هدف تسهیل فرایندهای خرید، بهبود تجربه مالکیت و کاهش هزینه نگهداری محصولات هیوندای تدوین شده؛ ناگفته پیداست که کره ای ها با اجرای برنامه مذکور قصد دارند هر چه بیشتر مشتریان آمریکایی را به سمت تولیدات خود سوق دهند.

منبع

آکادمی دیجیتال مارکتینگ

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

perm_identity

textsms

درباره ایران لابی

پایگاه اخبار، شایعات، گزارشات و آینده اقتصاد، تجارت، کسب و کار، کارآفرینی، بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ